Nurhan Keeler

ANS_5084

idefabrik’in kurucusu Nurhan Keeler

-Araştırma ve trendlerden yola çıkarak marka ve pazarlama planları, marka konumları, marka mimarisi ve marka manifestoları hazırlıyor.

-Trendleri ve araştırma sonuçlarını felsefe, semioloji, psikoloji, pazar araştırma ve sosyal antropoloji disiplinlerini kullanarak analiz ediyor.

-Trend seminerleri, innovatif ve ilham veren konuşmalar hazırlıyor…

-2009 bahar yayın döneminden beri 94.9 Açık Radyo’da Evrenin Suyuna Giden Tasarım programını hazırlayıp sunuyor.

-2001 senesinden beri kurucusu olduğu Trend Group ve Idefabrik’i yönetiyor. Tüketiciler, perakende sektörü ve endüstriyel sektörle araştırmalar yapıyor. Araştırmada etnografi,  semioloji de dahil olmak üzere her tür yöntemi kullanıyor. Trend analizleri yapıp müşterilerini geleceğe hazırlıyor. Araştırma ve trendleri kullanarak konseptler yaratıyor.

Nurhan Keeler felsefe ve Eski Yunanca eğitiminden sonra iki sene Atina’da yaşadı. Türkiye’ye dönünce Türkiye’yi daha iyi anlamak, tanımak ve tanıtmak için profesyonel turist rehberliği yaptı.

-Araştırma sektörüyle tanıştı ve Zet Nielsen’de tüketici araştırmalarını yönetti.

-Coca-Cola’da SMPRT (strategic marketing presearch research trends) bölümünde görev aldı. Hem global pazarlama hem de yerel pazarlama deneyimleri kazandı. Simülasyonlarla pazar ve pazar payını etkileyen faktörler üzerinde çalıştı.

-GfK Panel’in genel müdürlüğünü yaptı. Hane harcamaları ve araştırma yöntemi olarak paneller üzerine analizler yaptı, 120 kişiyi yönetti.

-Koç Üniversitesi’nde Pazar Araştırma ve Bilgi Üniversitesi’nde Kültürel Çalışmalar derslerini verdi.

-Açık Radyo’da iki yayın dönemi boyunca Sence Değil Bence Değil Araştırmaca’yı hazırlayıp sundu.

 

 

Leave a comment